top of page
  • Writer's pictureTanja

34. ODSEV LASTNEGA IN SODBE

Včeraj sem naredila fotografijo sebe in jo pokazala različnim ljudem. Odziv ljudi na sliko je bil različen... Nekdo je rekel kako sem vesela, drug kako sem čudovita, sama sem se videla v odtenkih žalosti, mogoče celo strahu,...nato sem se vsedla za računalnik in začela gledati še slike drugih ljudi. Kaj mi govorijo slike ?


To sem opazovala že večkrat...ista slika, ista oseba in nov dan. Jaz pa vsak dan v tej isti sliki vidim drugo osebo, bolj natančno govorim o emocijah druge osebe. Včasih se mi zdi, da vidim ljudi žalostne, včasih srečne, včasih prestrašene, včasih zaljubljene... In opazim glas v moji glavi, ki govori o razpoloženju drugih ljudi. Kako lahko vsak nov dan na isti sliki vidim različne stvari, različne emocije ?


Potem se zgodi še ena stvar...moj glas začne soditi obnašanje oseb..kaj je sprejemljivo, kaj ni sprejemljivo, kaj bi kdo moral in kaj ne...in tako opazujem svet. Včasih slike, včasih samo sedim in opazujem svoje domače, včasih ljudi na cesti in okoli mene...

Moram priznat, da se včasih prav zabavam ob zgodbah mojega lastnega uma. Kaj vse naplete, kaj vse mu je všeč in kaj ne... Pa sem se odločila, da se v to poglobim še malo bolj. 😊


Kaj pravzaprav zares vidim ? Kaj pravzaprav zares slišim ? Si se kdaj vprašal/a to ? 😊

Sama ugotavljam, da velikokrat v drugih osebah vidim svoj lastni odsev. Vidim svoje razpoloženje, ki se skriva v meni. Mogoče se bo marsikomu to zdelo čudno, ampak če se čisto zares poglobiš vase, te zna presenetiti to spoznanje. In odziv ljudi, ki jih vidim in katerega začnem soditi, se vprašam kdo v resnici to sodi ? Čigave besede so to ? Ali mene resnično moti to ali se tukaj zadaj skriva kaj drugega ? 😊


Ugotavljam, da moj um velikokrat v zunanjem svetu le kaže kdo sem v resnici jaz. Kaj je zame osebno sprejemljivo, kaj je tisto kar mi je všeč in kaj ne in kdo sem pravzaprav jaz. In postaja čedalje bolj zanimivo. Bolj kot opazujem, bolj spoznavam kdo sem jaz. Različni ljudje, slike, situacije pa so samo moja lastna ogledala sebe ... ❤️ Zato previdno...si res želiš soditi ? In koga v resnici sodiš ? ;)

23 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page