top of page
  • Writer's pictureTanja

ORAKELJSKA NAPOVED - AVGUST 2022



ORAKELJSKA NAPOVED ZA MESEC AVGUST 🙏🥰

Tokrat bomo naredili izjemo in namesto v orakeljske karte pogledali v zapise osebne rasti, ki jih imam na svoji spletni strani 😊 izbrali bomo tri sporočila, ki jih bom prebrala in delujejo podobno kot orakeljske napovedi 🥰❤️ s posnetkom pa vam bom predstavila kako tudi sami lahko kadarkoli obiščete mojo spletno stran, pokukate v zapise osebne rasti in dobite sporočilo zase 😊 katero bo tvoje sporočilo ? Izberi si število 1, 2 ali 3, ga zapiši v komentar in v naslednjih dneh v novi objavi objavim posnetek, kjer prejmeš sporočila 🥰🙏 Jaz se že izredno veselim, ker bo to seveda moj čisto novi, posebni "biserček", ki vam ga bom lahko poklonila 🥰❤️ sporočila sem namreč pisala sama in sedaj se jih je nabralo že toliko, da sem jih zbrala na enem mestu in komaj čakam, da jih lahko skupaj uporabimo kot "orakeljske" napovedi 🥰❤️🙏 Kdo je z mano ? 🥰❤️ Tačke gor💁 in ne pozabi si izbrati svoje številke sporočilca 🥰❤️

5 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page